Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Σαρκικός Πόλεμος

Εάν καταφέρω κάποτε τη σάρκα να δαμάσω
Το 90% του στόχου μου θα πιάσω.
Όσες φορές προσπάθησα να κάνω το καλό
Στο τέλος τ' αποτέλεσμα μου έβγαινε κακό.

Τι φταίει ψάχνω εγώ να βρω για να το βελτιώσω
Στον παλιοχαρακτήρα μου αντιβίωση να δώσω.
Έψαχνα να' βρω ένα γιατρό να κάνω εξετάσεις
Μα κάποιος μου 'πε Αδελφέ! τη βίβλο να διαβάσεις.

Μα η μελέτη απαιτεί προσπάθεια και πόνο
Η σάρκα αντιδρά σ' αυτό λέει της φέρνει πόνο!
Εφόσον βρήκα στην Γραφή τον τέλειο γιατρό
Είπα με ειλικρίνεια ν' αυτοεξεταστώ.

Πρόγραμμα έβαλα καλό μελέτη για να κάνω
Μα η σάρκα βρίσκει αφορμές κι όλο την αναβάλλω.
Καλά πριν λίγο σχόλασες μου λέει μια φωνή
Κάτσε λίγο στον καναπέ άνοιξε την Τ.V.

Θα μελετήσω πιο αργά ο κόσμος να χαλάσει
Μα τώρα λέω στην κυρά έναν φραπέ να φτιάξει.
Ειδήσεις και παράθυρα μου έφαγαν το χρόνο
Μα εγώ ακόμη είμαι εδώ στον καναπέ, ξαπλώνω.

Το πρόγραμμα που έφτιαξα λέει να μελετήσω
Την τηλεόραση εγώ σηκώνομαι να κλείσω.
Η ώρα πήγε εννιάμιση, ΑΜΑΝ! Έχει αγώνα
Ρε πώς το ξέχασα εγώ παίζει η Μπαρτσελόνα!

Το ματς αυτό είν' τελικός δεν λέει να το χάσω
Καλύτερα το Σάββατο να κάτσω να διαβάσω!
Μα όλος ο κόσμος Σάββατο πηγαίνει παραλία
Κρίμα δεν είναι να 'μαι εγώ σκυμμένος σε βιβλία?

Βάλανε τη συνάθροιση να 'ναι Σάββατο βράδυ
Αν λείψω μέσα στους πολλούς ποιος θα το καταλάβει?
Λίγα ζητά η σάρκα μου χαρά για να της δώσω
Και από το άγχος της δουλειάς εγώ να χαλαρώσω.

Μα οι αδελφοί συνάθροιση και εγώ στην παραλία?
Βρε σάρκα πώς θα απαιτείς να μπεις στη βασιλεία?
Χωρίς μελέτη προσευχή και δίχως συναθροίσεις
Σάρκα μου αδυνάτισες και έχεις αρρωστήσει.

Ίσως θα φταίει το υλικό που είμαι εγώ φτιαγμένος
Μάλλον θα ήταν διαλογής γιατ' είμαι χωματένιος!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου