Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Το Μάτι του Κυκλώνα

Μου παν στέρεψαν οι πηγές στέρεψαν τα πηγάδια
Οι λίμνες στο πρόσωπο της γης , τα υπόγεια ποτάμια
Οι αχτίδες του ήλιου μου ΄πανε τον όλεθρο σκορπάνε
Από την τρύπα του όζοντος ελεύθερες περνάνε

Λειώνουνε τα παγόβουνα, μου είπαν στο βορρά
Από το χάρτη θα σβηστούν κάποια μικρά νησιά
Τσουνάμι και παλίρροιες, τυφώνες και σεισμοί
Από άκρη σε άκρη πλήττουνε καθημερνά τη γη

Ο αέρας έχει μολυνθεί όπως και η τροφή μας
Από απλήστων σχέδια κρέμεται η ζωή μας
Πυρηνικοί εξοπλισμοί όπλα θανατηφόρα
Ξοδεύονται δις από Ευρώ ενώ πεινάει η χώρα

Πώς έγινε έτσι η ζωή; που είναι η γειτονιά μου;
Από καρκίνο χάνονται πολλοί απ' τη γενιά μου!
Μία πορεία αναρχικών μου έκαψε το βιος μου
Από συμμορία ανήλικων χτυπήθηκε ο γιος μου

Πόρνες κι ομοφυλόφιλοι, λεσβίες στα κανάλια
Μονάδες τηλεθέασης σε μια βιτρίνα χάλια
Απάτες και διαπλοκή καθημερνή ιστορία
Μέσα σ' όλα τα σκάνδαλα πρωτοστατεί η εκκλησία

Πόρνη με μαύρα ράσα σατέν γυαλιστερά
Πολιτικούς γυρεύει να έχει αγκαλιά
Μετά Χριστό προφήτες βγαίνουνε στην ΤV
Να πουν αυτά που χρόνια είχαν προφητευτεί

Πως δεν στηρίζουν οι πιστοί πλέον τις εκκλησίες
Μαθαίνοντας τα σκάνδαλα και τις δωροδοκίες
Λίγο το Βατοπέδιο, λίγο το Άγιο τ' Όρος
Βλέπω να μένει άνεργος ο κάθε ρασοφόρος

Παραπλανεί ανθρώπους η ψεύτικη θρησκεία
Μεγάλη έχει ενοχή για αιματοχυσία
Μα και αυτό απ' τον Θεό ήταν προφητευμένο
Κοίτα στην Αποκάλυψη θα δεις είναι γραμμένο

Σημεία είναι των καιρών των έσχατων των ημερών
Όμως δεν μας πτοούνε ,
Ξέρουμε στον Αρμαγεδδών πως όλα οδηγούνε
Άγρυπνοι ας μείνουμε γι αυτό με εμπιστοσύνη στο Θεό
κι ας μη λιγοψυχούμε
Μέχρι να πει Αυτός αρκεί όσιοι ας σταθούμε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου