Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΝΟΥΝΗΣ





Μέσα στο πολυσέλιδο βιβλίο της ζωής μου
έχουν γραφτεί πολλοί αδελφοί φίλοι και συγγενείς μου!
 Ο κάθε ένας από αυτούς, ξεχωριστή ιστορία,
μια θύμηση υπέροχη που κρύβει νοσταλγία..
Μες στις σελίδες του συχνά εγώ περιπλανιέμαι,
με  αυτούς που μέσα γράφτηκαν νοιώθω να συναντιέμαι.
Η συγγραφή ήταν δύσκολη πρέπει να ομολογήσω,
κάποιες φορές χρειάστηκε να το αναθεωρήσω..
Αιτία όχι οι συγγενείς , μήτε οι αδελφοί μου,
μα  κάποιοι που υποκρίθηκαν πως ήταν  κολλητοί μου....
Έτσι μες το βιβλίο αυτό μείναν οι εκλεκτοί,
που κάτι μαζί σημαντικό είχαμε μοιραστεί!
Μπορεί να ήταν η χαρά, ή ίσως και ο πόνος,
πότε το άγχος της ζωής και άλλοτε ο χρόνος.
Την πύλη του χρόνου στο παρελθόν μου,
άνοιξε μια σελίδα του εχθές μες το μυαλό μου!
Εκεί βρήκα εσένα ναι, Φίλε μου Νούνη Γιάννη,
και τη χαρά που μου δωσες ο λογισμός δε βάνει...
θυμήθηκα τις μέρες που κάναμε παρέα,
τα τσίπουρα που πίναμε, περνούσαμε ωραία!
Κάτι άλλο υπέροχο που μου ήρθε στο μυαλό,
οι μάχες σαν αντίπαλοι που δίναμε στο pro...
Μα οι περιστάσεις άλλαξαν, όπως κι οι καταστάσεις,
για λίγο ευτυχώς καιρό υπήρξαν αποστάσεις...
Μα μπόρα ήταν και πέρασε, πάλι όπως παλιά,
Φίλε καλέ μου θα θελα να κάνουμε συντροφιά!
Η κάθε μέρα γράφει τη δική της ιστορία,
φτάνει μόνο να γράφεται μες τη θεοκρατία!
Θυμήσου αγρατζούνιστος κανείς δε θα περάσει,
το δρόμο ετούτο το στενό που πάει στη Νέα τάξη...
Όπως σου επισήμανα ως φίλους μου καλούς,
κράτησα στη ζωή μου μόνο τους εκλεκτούς!
Κι αφού για μένα οι φίλοι μου έχουν μεγάλη αξία,
στα λόγια που ακολουθούν δώσε τους  σημασία:
Μπορεί ο χρυσός που είναι ακριβός να πέσει μες τη λάσπη,
μα  όταν  καθαριστεί σωστά αξία δεν θα χάσει!!!!



Εύχομαι ο Ιεχωβά να στηρίζει εσένα
και την οικογένειά σου!!!
Ο φίλος σου Μανος!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου