Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Υπάρχει Θεός

Σε έναν βράχο που 'ναι ψηλός
Κάθομαι χάραμα εγώ μοναχός.
Μέσα απ' τη θάλασσα ο ήλιος θα βγει
Τέλεια θα 'ναι ανατολή.

Απολαμβάνω συχνά το θέαμα αυτό
Σαν έρχομαι δω να προσευχηθώ!
Νιώθω γαλήνη μες την καρδιά
Καθώς μιλάω στον Ιεχωβά!

Στο πέλαγος ρίχνω το βλέμμα μου εγώ
Ενώνει η θάλασσα με ουρανό.
Μικρός μα και ήσυχος κυματισμός
Ψιθυρίζει η θάλασσα « ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ».

Και άλλος μάρτυρας το διαλαλεί
Ο αστέρας της νύχτας που δεν έχει κρυφτεί.
Ευχαριστώντας λοιπόν εγώ το Θεό μου,
Θαλάσσια αύρα στο πρόσωπο μου.
Στα χείλη μου νιώθω να 'ναι αλμυρή
Κάποτε το 'νιωσες το ξέρω και συ!

Τον ορίζοντα βλέπω πιο φωτεινό
Κόκκινος έγινε ο ουρανός,
Ξεπροβάλλει απ' τη θάλασσα ήλιος λαμπρός,
Θαρρώ πως φωνάζει «ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ»

Λευκά γλαροπούλια βουτούν με ορμή
Μέσα στη θάλασσα για να βρουν τροφή.
Μια λευκή πινελιά στο γαλάζιο νερό
Η πτήση του γλάρου φανερώνει ΘΕΟ.
Θάλασσα ξέρω εγώ την καρδιά σου
Που δίνει παλμό στα λευκά κύματα σου
«Δύναμη» είναι που παρέχει ζωή
Σε όλα τα πλάσματα που κρύβεις εσύ!

Απόκρημνα βράχια τώρα κοιτώ
Μου αποσπάνε το θαυμασμό
Υπάρχουνε πεύκα μεγάλα πολύ
Χέρι δεν τα 'σπειρε μα βρίσκονται εκεί.

Έχουνε γείρει απ' τον καιρό
Θαλασσινό λες και θέλουν να πιούνε νερό .
Στο βράχο επάνω φυτρώσαν γερά
Σοφία θεού φανερώνουν κι αυτά!

Μεθάω Θεέ μου απ' τη μυρωδιά
Του πεύκου, της θάλασσας, της λυγαριάς,
Και το θυμάρι που 'ν' ανθισμένο
Σε σένα Κυρίαρχε δίνει τον αίνο!

Η πλάση Θεέ μου σε υμνολογεί
Ως και τα άψυχα σου δίνουν τιμή.
Απάντηση δίνουν στον άφρων αυτά
Φωνάζουν « μας έπλασε ο ΙΕΧΩΒΑ»!

Μα εγώ σε εσένα θα δίνω τον αίνο
Αυτό με κάνει ευτυχισμένο.
Μα αν δεν πιστεύεις, για σε δυστυχώς,
Μάτια κι αν έχεις είσαι τυφλός!

Μες την απέραντη δημιουργία
Αλήθεια αισθάνομαι τόσο μικρός
Μα όσο αναπνέω εγώ θα φωνάζω
«κοιτάξτε τριγύρω ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ»!!-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου