Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Υπακοή

Προτού χαράξει ο ουρανός και πριν η μέρα φέξει
Διαβάζω την Αγία Γραφή οι δείκτες δείχνουν έξι

Αυτό μου δίνει δύναμη το' χω εξακριβώσει
περνά καλά η μέρα μου μα αποκτώ και γνώση

Γνωστό διαβάζω εδάφιο που κρύβει νουθεσία
Καλύτερη η υπακοή είναι από τη θυσία

Σκεπτόμενος μονολογώ πως θα' ναι υπερβολή
Αξία περισσότερη να' χει η υπακοή

Τον Ιεχωβά υπηρετώ χωρίς αμφιβολία
Μα ποιο για με είν' δύσκολο; Υπακοή ή θυσία;

Θυσίες κάνουμ' όλοι μας να' μαστε στην αλήθεια
Με υπακοή τι γίνεται μη λέμε παραμύθια

Τον Ιεχωβά πιστεύουμε ότι τον υπακούμε
Μα τους διορισμένους του μήπως τους αγνοούμε;

Όταν μας δίνουν συμβουλή εμείς πως αντιδρούμε;
Θα τη δεχτούμε ταπεινά ή μήπως προσβληθούμε;

Ίσως να' ρθεί μια προτροπή ν' αλλάξω εκκλησία,
Θα δείξω εγώ υπακοή θα κάνω τη θυσία;

Εφόσον το πνεύμα του Θεού τους έχει διορίσει
Αμάρτημα θα ήτανε να ψάχνω άλλη λύση

Παράδειγμα υπακοής από τον Κύριο μας
Υπάκουσε στον Ιεχωβά κ' ήταν για το καλό μας

Ίσως μας είναι δύσκολο ανθρώπους να υπακούμε
Μα λόγο θα δώσουνε για μας αυτό μην το αγνοούμε

Πνεύμα Θεού για να' χουμε μέσα στην εκκλησία
Υπακοή ας δείχνουμε σ' αυτήν την ηγεσία

Όσο κι αν είναι δύσκολο βαθειά ας το κοιτάμε
Δεν υπακούμε άτομα, ΤΟΝ ΓΙΑΧ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου