Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Σε Ευχαριστώ!!

Δημιουργέ μου Πάνσοφε και Στοργικέ Πατέρα,
Μαζί σου να επικοινωνώ θέλω την κάθε μερα!
Να σου εκφράζω Ιεχωβά, τα συναισθήματα μου,
Και να σου λέω ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Οι λόγοι είναι άφθονοι για να σε ευχαριστήσω
Ο πρώτος που επετρεψες σήμερα εγω να ζήσω!
Που έχω το προνόμιο μαζί Σου να μιλάω,
Παρότι είμαι χωμάτινος γι αυτό σε Αγαπάω!!
Για οτι καλό κ υπέροχο εγώ απολαμβάνω,
Εφόσον απ' το χέρι Σου Θεέ μου το λαμβάνω!
Για το ότι έλκυσες Εσύ την ατελή καρδιά μου,
Μαζί σου να βαδίζω εγώ και η οικογένεια μου!
Σε ευχαριστώ που εκπροσωπώ το Άγιο Όνομά Σου,
Να κάνω καθημερινώς θέλω το θέλημά Σου!
Για τον πιστό κ φρόνιμο δούλο σ' ευχαριστώ,
Που μου παρέχει την τροφή σε κατάλληλο καιρό.
Για το λόγο σου τον Άγιο που έχω και μελετώ!
Σε βάση καθημερινή, γι αυτό Σε Ευχαριστώ!
Γιατην Παγκόσμια αδελφότητα Σου λέω Ευχαριστώ,
Που έχω το προνόμιο μέλος της να μαι εγώ!
Για το έτερον μου ήμισυ που χάρισες σε μενα,
Πολύτιμο όπως τα παιδιά, Σε ευχαριστώ Πατέρα!!
Για τ' αναγκαία της ζωής ,Θεέ που μου προσφέρεις,
Σε ευχαριστώ απο καρδιάς κι αυτό Εσύ το ξέρεις!
Για το μέτρο υγείας Πατέρα μου, που ' χω εγώ και ζω,
Από σένα κι αυτό προέρχεται γι αυτό σ' Ευχαριστώ!!
Για τους καλούς μου φίλους και για τους συγγενείς μου,
Σε Ευχαριστώ Ιεχωβά , απ' τα βαθη της ψυχής μου!
Μα τα λόγια θα ναι πάντα φτωχά,τα ανθρώπινα Πατέρα,
Για το δώρο το Υπέρτατο που έκανες στον καθένα!
Ξέρω πως το Ευχαριστώ ειναι μικρής αξίας,
Ασυγκριτο στο δώρο λυτρωτικής θυσίας!
Μα δείχνει ευγνωμοσύνη που υπάρχει στην ψυχή μου,
Γι αυτό Σε Ευχαριστώ Θεέ σε κάθε προσευχή μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου