Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΟΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΤΕ!!!!!!

Κάποιες φορές μες τη ζωή,
 χωρίς να έχω επιλογή,
βρέθηκα  να μαι μόνος,
συντροφος να ναι η θλίψη μου και  φίλος μου ο   πόνος!
Στο θάνατο πλησίασα πάρα πολύ κοντά,
παρόλα αυτά ακόμα ζω  κι  αυτό σαφώς μετρά!
Η ανησυχίες έγιναν ένοικοι στο κεφάλι
Οι στεναχώριες διαδέχονται συχνά η μια την άλλη!
Ο πόνος ειναι μόνιμος απ το ατύχημα μου,
μα πιο πολύ υποφέρω που χασα τη δουλειά μου!
Επηρεάστηκε απο αυτό ολοκληρη η ζωή μου
γι αυτό κάνω συχνά πυκνά την αυτοκριτική μου.
Κι αν χάθηκε η υγεία μου, όπως και η εργασία,
θα πρέπει να χαμογελώ που ζω στη θεοκρατία!
Ξέρω πως κι άλλοι αδελφοί είν στη δική μου θέση,
ίσως και σε χειρότερη κι αυτό δεν μου αρέσει!
Μα δυστυχώς στον άδικο στον κόσμο αυτό που ζούμε,
απίθανο θα ητανε να μην επηρεαστουμε!
Εδώ σαφώς χρειάζεται μεγάλη προσοχή,
Μήπως λόγω των θλιψεων η πίστη κλονιστεί!
Αυτό θέλει ο αντιδικος του Υψιστου Θεού
Να σβήσουμε τον Ιεχωβά, απο καρδιά και νου!
Να νοιώσουμε πως μόνοι μας περνάμε κάθε θλίψη
Πως ο Θεός δε νοιάζεται, μας έχει εγκαταλείψει..
Το πότε είμαστε ευάλωτοι πολύ καλά το ξέρει,
κι αν του δοθεί η αφορμή τα έχει καταφέρει..
Μα εμείς όμως γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά
πως ο Θεός μας, νοιάζεται για μας προσωπικά!
Μάλιστα η αγάπη Του είναι τόσο τρανή,
που έδωσε το γιο Του θυσία λυτρωτική!
Είναι πάντα στο πλάι μας, μας ακουμπά στον ώμο,
σε ανθρώπινα αδιέξοδα παντα μας δείχνει δρόμο!
Ενδιαφέρεται για μας και μας παρατηρεί,
βλέπει πώς αντιδρούμε σε δύσκολη στιγμή!
Μας εδωσε πλήθος αδελφών που είναι στο πλευρό μας
το πνεύμα του το Άγιο τέλειο βοηθό μας!
Ποιμένες ως δώρα έδωσε μες τη θεοκρατία
Και προσευχή για να χουμε συχνή επικοινωνία!
Πνευματικές συνάξεις που είναι επωφελείς,
για να μαστε όλοι εμείς πνευματικά υγιείς!
Στο χέρι μας είναι λοιπόν να χρησιμοποιούμε
ετούτες τις προμήθειες για να προστατευτούμε!
Η κάθε μερα που περνά, το τέλος φέρνει πιο κοντα, αυτό μην το ξεχνάμε,
τη λύση απ τα προβλήματα μονάχοι μη ζητάμε!
Ας μην απομονωνομαστε απο τους αδελφούς,
αυτοι θα μας στηρίξουν στους δύσκολους καιρούς!
Για ενα μεροκάματο ας μη συμβιβαστούμε,
ή σε οποιαδήποτε δουλειά, αρκεί να εργαστούμε!
Τα πάντα ας ελέγχουμε με γραφικές αρχές,
μες τον καιρό της κρίσης ,παγίδες είναι πολλές!
Ας διατηρούμε τη χαρά σκεπτόμενοι αυτό,
που ο Θεός υπόσχεται στον κάθε ένα πιστό:
Μία αιώνια ζωή που θα ναι ευτυχισμένη,
απο πόνους κι από βάσανα θα ναι απαλλαγμένη!
Τότε η βασιλεία του θα ρθει εδώ στη γη
και το αρχικό Του θέλημα για εμάς θα εκπληρωθεί!
Το Όνομά Του το Άγιο τότε θα αγιαστει
απ τα όσια του πλάσματα σε ουρανό και γη!!
Ας υπομένουμε πιστά και ας εγκαρτερουμε
στο Νέο κόσμο εύχομαι όλοι μας να βρεθουμε!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου