Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΙΚΕΣΙΑ





Ήταν τα μάτια μου κλειστά στόρια κατεβασμένα
μα μες στο σκοτάδι γύρευα Θεέ να βρω Εσένα!
Σε λάθος  τόπους σε έψαχνα και λάθος μονοπάτια
κι ένα σκοτάδι ζοφερό μου κάλυπτε τα μάτια!
Μα Εσύ βρισκόσουνα Θεέ, πάρα πολύ κοντά μου,
την προσευχή μου άκουγες κι έβλεπες την καρδιά μου!
Για μένα ανακαλύφθηκες απ' τη δημιουργία,
και μου αποκαλύφθηκες στα ιερά βιβλία!
Ενώ βρισκόσουν δίπλα μου κι εγώ τόσο κοντά σου,
δεν γνώριζα, ΙΕΧΩΒΑ, πως είναι το όνομα σου!
Μα τώρα που σε γνώρισα σου 'δωσα τη ζωή μου,
μ' αφιέρωση και βάπτισμα, Θεέ, το εν ύδατι μου!
Διεύρυνες τους ορίζοντες του νου και της καρδιάς μου,
προστάτης είσαι στοργικός της οικογένειάς μου!
Το χέρι μου Κράτα Ιεχωβά για να με κατευθύνεις,
ζωοσωτήριες συμβουλές πάντοτε να μου Δίνεις !
Κι αυτό γιατί γεννήθηκα μέσα στην αμαρτία
και ρέπει η δόλια καρδιά στην αδικοπραγία..
Στα χέρια μου ο λόγος σου για μένα είναι φως!
Καθημερνώς τον μελετώ, Θεέ μου ανελλιπώς!
Μα απέναντί μου Ιεχωβά ξέρεις πολύ καλά,
τον αντίδικό σου έχω, τον αχρείο Σατανά!
Στον κόσμο του μέσα εφόσον ζω, τον αέρα του αναπνέω,
αυτός κάνει το βρώμικο να φαίνεται ωραίο..
Ποντάρει αυτός στη σάρκα μου που 'ναι γεμάτη  πάθη,
όταν σκοντάφτω, χαίρεται να πέφτω εγώ σε λάθη..
 Γι αυτό Θεέ παρακαλώ, Εσύ να με στηρίζεις,
και όταν νοιώθω αδύναμος να με Υποστηρίζεις!
Όσιος θέλω να βρεθώ εγώ απέναντί σου,
να έχεις λόγο για να Πεις στον ψεύτη ονειδιστή σου…
Οι σκέψεις και οι πράξεις μου να είναι καθαρές,
σε αρμονία να 'ναι με δίκαιες αρχές!
Σε Εσένα να αποδίδω πιστή υπηρεσία,
που σου ανήκει Ιεχωβά Θεία Κυριαρχία!
Πατέρας είσαι στοργικός, Θεέ για όλους εμάς,
με Γιου θυσία  απέδειξες πόσο μας αγαπάς!
Έτσι εξαγοραστήκαμε από την αμαρτία,
με προοπτική για αιώνια ζωή στη Βασιλεία!
Τον ουρανό καθάρισες με Βασιλιά Χριστό,
το ίδιο αναμένουμε και για τη γη, εδώ!
Μα ώσπου να 'ρθει Ιεχωβά η μέρα η ευλογητή
τον κάθε όσιο πιστό Φρόντιζε Θεέ Εσύ!
Ενίσχυσε  την πίστη μας , Κάνε μας δυνατούς,
να βγαίνουμε αλώβητοι από τους πειρασμούς!
Να βγάζει η πορεία μας ψεύτη το Σατανά,
<<πως δεν θα υπάρχει δούλος πιστός, σε Εσένα Ιεχωβά! >>
Γι αυτό ας δοξάσουμε αδελφοί το όνομα το θείο
και ίσως κληρονομήσουμε το αιώνιο βραβείο!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου