Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΓΙΑ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ & ΚΑΤΕΡΙΝΑ



Η μάνα και η πείρα μου με δίδαξαν αυτό
Μες τη ζωή χρειάζεται να βρεις φίλο πιστό.
Ο φίλος είναι θησαυρός και πρέπει να το ψάξεις
Κι αν κάνεις λάθος επιλογή με πόνο εσύ θα κλάψεις
Καλύτερα κι απ’ αδελφό μπορεί να σου σταθεί
Όταν οι δύσκολες στιγμές έρθουνε στη ζωή
Γνωστούς απέκτησα πολλούς και με φωνάζουν φίλο
Μα σε έναν θα ‘δινα εγώ αυτόν εδώ τον τίτλο.
Η πρώτη γνωριμία μας ήταν μες το κελί
Αφού κι οι δύο είμασταν μέσα στη φυλακή.
Η επόμενη συνάντηση ήταν στη Σαλονίκη
Μα θηλυκό τον κράταγε απ’ το δεξί μανίκι.
Κι εφόσον ήταν φίλος μου κι ήθελε το καλό μου
Σωστή γυναίκα φρόντισε να έχω στο πλευρό μου!
Δεν ήταν φίλος μοναχά τον είχα κι αδελφό μου
Γι αυτό κουμπάρος έγινε στο γάμο το δικό μου!
Η ώρα τώρα έφτασε δεν πρέπει εγώ ν’ αργήσω
Τα δύο φιλαράκια μου πρέπει να σας συστήσω
Πέγιος είναι το επίθετο , Κώστας και Κατερίνα
Κι όσο κι αν ψάξεις δεν θα βρεις σαν τα παιδιά εκείνα
Χαρές περάσαμε μαζί αλλά και στεναχώρια
Γιατί ο φίλος ο καλός φαίνεται και στα ζόρια
Και τούτο είναι γεγονός δεν είν’ φιλοσοφίες
Ο Σολομών το έγραψε μέσα στις Παροιμίες.
Τα χρόνια όμως πέρασαν έγιναν είκοσιτρία
Από τη μέρα που άρχισε εκείνη η φιλία!
Και πάλι αν με βάζανε δυο φίλους να διαλέξω
Μέσα από χίλια άτομα εσάς θα επιλέξω!
Γνωρίζω πως το ξέρετε ότι σας αγαπούμε
Ωραία νέα θέλουμε πάντα για σας ν’ ακούμε!
Χαρά κι υγεία να ‘χετε εσείς και τα παιδιά σας!
Και να θυμαστε πάντα αυτό πως είμαστε κοντά σας!
Θεέ μου παντοδύναμε, μια χάρη θα ζητήσω:
Στο νέο σύστημα με αυτούς τους φίλους μου να ζήσω!
Ευτυχισμένοι θα ‘μαστε εμείς και τα παιδιά μας
Σαν η μικρή Ευούλα σας θα ‘ναι στη συντροφιά μας!!!!!
( γραφτηκε το 2005) 


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου