Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Θαύμα Ζωής

Ρώτησα τους πιστούς της γης αν ξέρουν να μου πούνε
Τι είναι το θαύμα για αυτούς κι αν έτυχε να δούνε
Με πέρασαν για αφελή και μου παν μ' ειρωνεία
Θαύματα κάνει μοναχά της Τήνου η Παναγία

Εκεί θα δεις την άψυχη εικόνα να δακρύζει
Με «χρήμα» και με τιμαλφή ναός να ξεχειλίζει
Σε κάποια άλλη εκκλησιά τον Αύγουστο θαρρώ
Κάποια φιδάκια του αγρού μπαίνουνε στο ναό

Ακόμη κι αν δαγκώσουνε δεν προκαλούνε τραύμα
Και τούτο είν' για τους πιστούς πολύ μεγάλο θαύμα
Άλλοι μου παν τα θαύματα είναι στη φαντασία
Πως κάποιοι τα σκηνοθετούν για να χουν εργασία

Άλλοι μου παν τα θαύματα πως είναι μια απάτη
Χαμογελούν με νόημα και κλείνουνε το μάτι
Μα εγώ πιστεύω θαύματα έχει κι η εποχή μας
Ένα απ' τα θαύματα αυτά είναι και η ζωή μας!

Μέσα απ' τη μήτρα της αυγής γεννήθηκε η μέρα
Μήνες εννιά στα σπλάχνα της σ' έκρυβε μια μητέρα
Το φως της μέρας πριν το δεις τα μάτια σου κοιτούσαν
Τα τρυφερά σου τα οστά το σώμα σου κρατούσαν

Στης μάνας τον πόνο πόναγες και στη χαρά χαιρόσουν
Κάποιες φωνές τις γνώριζες τα πάντα αισθανόσουν
Η γέννηση σου τη χαρά έφερε στους δικούς σου
Όμως επιβεβαίωσε το θαύμα του Θεού σου

Το μεγαλύτερο σαφώς θαύμα είν' η ζωή μας
Κι ας λένε κάποιοι θαύματα δεν έχει η εποχή μας
Η ζωή μας ένα κύτταρο έχει γι' αφετηρία.
Κι αν μέσα καταγράφονται όλα μας τα στοιχεία,
Δεν ξεπερνά σε μέγεθος της πρότασης τελεία!

Θαύμα η ζωή να έρχεται μέσα από ένα ταίρι
Μα φανερώνει ακράδαντα ένα νοήμων χέρι
Δώρο Θεού στον άνθρωπο που πλάστηκε απ' το χώμα
Μα θαύματα τα μάτια του θα δουν πολλά ακόμα

Ζώντες από τον φλογερό, Αρμαγεδδών θα βγούνε
Τη γη μας, μια φωτόσφαιρά παράδεισο θα δούνε
Τότε θα επιτελεστεί το πιο μεγάλο θαύμα
Θα επουλώσει τις πληγές από αρχαίο τραύμα

Ο άδης και ο θάνατος θα απολογηθούνε
Για όλα τα άψυχα κορμιά που δέσμια κρατούνε
Μέσα απ' την άψυχη τη γη θα επιστρέψουν ζώντες
Στο θαύμα εκείνο εύχομαι να είμαστε παρόντες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου