Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Υποταγή στην Εξουσία

Καινούργια τεύχη πήραμε εχθές την Κυριακή,
Μελέτησα το άρθρο που λέει για υποταγή.
Πριν χρόνια αν ζητούσατε τη γνώμη τη δική μου
Το στόμα θα έμενε ανοιχτό από την άποψη μου.

Οι ένστολοι άντρες ξέρετε που έχουν εξουσία
Μόνο και που τους έβλεπα πάθαινα αλλεργία.
Αντάρτης ήμουν και μικρός ,μου 'λεγε η μαμά μου
Σ' αυτό ίσως συνέβαλλαν και τα γονίδια μου.

Στα 18 αντάρτικο μεγάλο είχα σηκώσει
Και τον πατέρα έκανα απ' το σπίτι να με διώξει.
Στην εξουσία ενάντια, σε κάθε υποταγή,
Στο τάγμα των αναρχικών είχα καταταγεί.

Βιογραφικό μου έκανε η ασφάλεια Αθηνών
Μα όλα αυτά ανήκουνε στο μαύρο παρελθόν.

Τα πράγματα τώρα σαφώς έχουν βελτιωθεί
Εφόσον στον Ιεχωβά, έχω αφιερωθεί!
Σε 'κείνον υποτάσσομαι ολόψυχα εγώ
Δίνοντας και στον Καίσαρα αυτό που του χρωστώ.

Το τέλειο παράδειγμα υποταγής ο γιος Του,
Το θέλημα εκτέλεσε εκείνος του Πατρός του.
Κι αν ήταν πρώτος γιος Θεού, ήτανε ταπεινός
Ιδιότητα που χρειάζεται ο κάθε αδελφός.

Του Ιεχωβά αν θέλουμε να 'χουμε ευλογία
Υποταγή ας δείχνουμε μέσα στην εκκλησία,
Σε αυτούς που πνεύμα άγιο τους έχει διορίσει
Για κάθε θέμα σοβαρό να έχουνε την κρίση.

Πολλές φορές τον έπιασα τον νου να αντιδρά
Πιστέψτε δε φοβήθηκα τράβηξα χαλινά!

Το θέμα αυτό ανέφερε και γι' άλλη υποταγή
Που δίνεται στο σύζυγο, μιας κι είναι η κεφαλή.
Ίσως η λέξη υποταγή σε κάποια δεν αρέσει
Μα τα' αναφέρει η γραφή γι αυτό ας το χωνέψει.

Και τα παιδιά υποταγή λέει η νουθεσία
Να δείχνουνε κι αυτά στην ηγεσία.
Είν' γραφική απαίτηση όλοι να υποταχθούμε
Τι λέτε ? Θα το κάνουμε ή μήπως θ' αρνηθούμε?

Όσοι δεν υποτάσσονται τώρα στην ηγεσία,
Με διαβάλλων μοιάζουν άγγελο που ήθελε αναρχία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου