Επίλογος

Τα ποιήματα γίναν πουλιά, κάτασπρα περιστέρια.
Χαίρονται ελεύθερα να ζουν στον αδελφών τα χέρια.

Μην ψάξεις ποιος τα έγραψε, έπαινο μην του δώσεις,
Άλλος δίνει το χάρισμα, αίνο σ' Αυτόν να δώσεις.

Στα χέρια του τα τρυφερά άφησα την καρδιά μου,
Και 'κείνη τον ευγνωμονεί μέσα απ' τα ποιήματά μου!!

ΜΑΝΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Ταξιδι Υπερατλαντικό

Μπροστά στην τηλεόραση θέλησα να καθήσω
Μια εκπομπή που αγαπώ να παρακολουθήσω.

Δείχνει ταξίδια κι εκδρομές, υπέροχες ακρογιαλιές,
Φανταστικές διαδρομές, μες σε παρθένα δάση,
Με λίγα χρήματα μπορεί κάποιος να τ' απολαύσει.

Η αλήθεια είν' απ' εκδρομές εγώ έχω χορτάσει,
Εντός και εκτός της χώρας μου η χάρη μου έχει φτάσει.

Με ότι κι αν ταξίδευα πάντοτε ζαλιζόμουν
Γι' αυτό κατάλληλα κι εγώ και προετοιμαζόμουν.

Χαπάκια για τον ίλιγγο, μα και για την ναυτία,
Μην γίνει η διαδρομή για μένα τυραννία.

Ξέρω πως τα ταξίδια κρύβουν ταλαιπωρία
Όμως για με ο προορισμός πάντα έχει αξία.

Τα πούλμαν με ζαλίζουνε όπως και τα καράβια
Κι όμως τα χρησιμοποιώ στη θερινή την άδεια.

Ξέρω πως θα τυραννηθώ μα είν' επιλογή μου,
Όσο κι αν ταλαιπωρηθώ για την αναψυχή μου.

Αλήθεια πως τα πάτε σεις, ζαλίζεστε λιγάκι?
Χάπι δυο ώρες παίρνετε πριν απ' το ταξιδάκι?

Ας μη βιαστεί κανείς και πει δεν κάνω εγώ ταξίδι,
Θα τ' αποδείξω τώρα εγώ πως ταξιδεύει ήδη.

Ταξίδι υπερατλαντικό που σ' όλους μας αρέσει
Με ύπερωκεάνιο ,όλοι έχουν πρώτη θέση.

Οργάνωση επίγεια είναι το όνομά του
Χαλύβδινη θωράκιση έχουν τα στεγανά του.

Πυξίδα έχει αλάνθαστη, πηδάλιο δυνατό
Η ρότα κατευθύνεται μόνο από τον Θεό.

Νωρίς το εισιτήριο το κόψαμε εμείς,
Το εν ύδατι μας βάφτισμα είδε ο ελεγκτής.

Προορισμός εξωτικός λέγεται νέος κόσμος,
Πολλοί ξεκίνησαν για κει , πόσοι θα φτάσουν όμως?

Κάποιους τους πιάνει η θάλασσα κι είπανε να κατέβουν
Σε λάθος τόπο γιατρειά όμως αυτοί γυρεύουν.

Άλλοι πάλι κουράστηκαν κι είπαν να κατεβούνε,
Στο επόμενο λιμάνι, λίγη στεριά να δούνε.

Κάποιοι πάλι ξεχάσανε πως θα 'τανε μακρύ,
Ετούτο το ταξίδι που πάει στη νέα γη.

Άρχισαν ν' αμφιβάλουνε, λεν' λάθος έχει γίνει
Σε βάρκα επιβιβάζονται φεύγουνε και εκείνοι.

Μα αγνοούν τη θάλασσα, όλοι τους θα πνιγούνε,
Τα κύματα του Σατανά αυτούς θα καταπιούνε.

Άλλοι πάλι γκρινιάζουνε τους έπιασε ναυτία,
Πιστεύουν ότι βγήκαμε απ' τη σωστή πορεία.

Καπεταναίοι έγιναν απότομα αυτοί
κάποιοι τους ακολούθησαν και γίναν ναυτικοί.

Παρ' όλα αυτά το πλοίο μας κρατά σωστή πορεία
Γιατί απ' τον Ιεχωβά παίρνει καθοδηγία!

Μην δείτε το ταξίδι αυτό μόνο σαν κρουαζιέρα,
Σκεφτείτε τον προορισμό δείτε λίγο πιο πέρα.

Εμπιστευτείτε απόλυτα όλοι τον καπετάνιο
Κατεύθυνση παίρνει αυτός μονάχα από πάνω!

Παρ' όλα αυτά κατέβηκαν πολλοί από το πλοίο
Μα αυτό είχε προφητευθεί σε άγιο βιβλίο.

Όμως έχει προφητευτεί το πλοίο πως θα χτυπηθεί από μεγάλο κύμα
Προσέξτε μη χαθεί κανείς ,αυτό θα ήταν κρίμα!

Μένουμε στις καμπίνες μας, κανείς δε βγαίνει έξω,
Γλιστράει το κατάστρωμα μπορεί κι εγώ να πέσω.

Στον καπετάνιο απόλυτη δείχνουμε εμπιστοσύνη
Μετά την τρικυμία έρχεται η γαλήνη.

Κι αν κάποιοι στο ταξίδι αυτό μπορεί να ζαλιστούνε
Στις συναθροίσεις εύκολα το φάρμακο θα βρούνε!

Σύντομα το ταξίδι αυτό πρόκειται να τελειώσει
Φτάνουμε στον προορισμό, ρίγη μας έχουν ζώσει.

Ο καπετάνιος μας καλεί να δούμε όλοι μπροστά
Αυτό που στον ορίζοντα φαίνεται καθαρά!
Ναι! Είναι ο προορισμός που όλοι λαχταρούμε
Ο νέος κόσμος του Θεού, που αιώνια θα ζούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου